Přemýšlíte o vlastních internetových stránkách nebo o e-shopu? Potom jste tu správně!
Než začnete, posaďte se a přemýšlejte. Bez toho to nepůjde. Vytvořit si vlastní internetovou stránku není těžké, ale chce to rozum v hlavě. Rozmyslete si, co budete na svých stránkách prezentovat? Bude to statická prezentace firmy, osobní blog, internetový obchod, fotogalerie? Obsah stránek budete aktualizovat každý den nebo jen někdy? Tím seznam otázek nekončí, ale v této fázi jasné odpovědi postačí k tomu, abyste nás mohli oslovit.
V další fázi příprav si ujasněte své firemní barvy, na koho bude web cílen a tedy i obsah jednotlivých stránek. Budeme vás nutit, abyste na webu zveřejnili údaje vyžadované legislativou (např. u živnostníků je to sídlo firmy, což se živnostníkům často nezamlouvá). Příprava je to nejnáročnější, co vás čeká.
Podle obsahu vám nabídneme vhodný webhosting a připravíme ukázkový web postavený na vašich datech.
Volba internetové adresy (domény) je celkem snadná, pokud je vámi vybrané jméno volné. Pokud se chcete prezentovat v České republice, potom vaše stránky budou na doménách s koncovkou CZ. Prezentace cílené na národní státy by měly být vždy na národní doméně. Globální stránky pro Evropu můžete postavit na doménách s koncovkou EU, případně COM. Další koncovky jsou pro našince matoucí, proto se jim vyhněte.